NL EN

Over CSN Engines B.V.

CSN Engines B.V. is in 1999 gestart als een klein bedrijf, met als grootste activiteit het reviseren van cilinderkoppen. Na enige tijd zijn we begonnen met het reviseren en het in- en verkopen van automotoren. Momenteel verkopen we motoren en cilinderkoppen over heel Europa.

We hebben een grote voorraad automotoren ter beschikking in ons magazijn. Er is altijd een groot aantal motoren beschikbaar van allerlei verschillende fabrikanten. We hebben zowel nieuwe, revisie als gebruikte motoren direct leverbaar. Van elke motor zijn er foto’s beschikbaar. Ook hebben we belangrijke informatie van de motoren in ons systeem staan, zoals de onderdeelnummers van bijvoorbeeld de turbo, brandstofpomp en injectoren. In ons magazijn zijn ook honderden cilinderkoppen op voorraad, tevens van allerlei merken.

Mocht U vragen hebben of wellicht zoekt U een motor of cilinderkop; Twijfel niet en vul het contact formulier in. Wij zullen Uw vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.